Postproject tijdens Corona

In die tijd dat we niet uit mochten en elkaar niet mochten ontmoeten, bedacht ik om aan vrienden en kennissen post te sturen, met daarin de ontzettend leuke brief die Kurt Vonnegut geschreven had aan een aantal middelbare-schoolleerlingen. Bij onze mensen die in Amsterdam wonen bezorgde ik deze brief en het betreffende routekaartje, op de fiets.

Deze  postzegel heeft meegedaan aan een postzegelontwerpexpositie bij de roofprintpers in Middelburg.

Toen AGALAB in 2025 een open oproep deed aan grafische kunstenaars om een postzegel te ontwerpen met het thema 750 jaar Amsterdam heb ik het idee van een fietspostzegel weer gebruikt. Deze ontwerpen zijn geëxposeerd in het postkantoor van Museum ’t Schip in Amsterdam.

Open een afbeelding om de diaserie te bekijken: